donderdag 23 juni 2011

Sfeerimpressie Stadszomernachtsdroom

Ruim 150 mensen bezochten de derde editie van Stadszomernachtsdroom van Stadslab Leiden. Het werd op 21 juni gehouden in het grote leegstaande 50kV-station in Nieuw Leyden. Een sfeervolle avond waar drie sprekers voor inspiratie zorgden en alle lopende projecten kort een update gaven van de vorderingen. Marije van den Berg nam afscheid als voorzitter, Koen Brakenhoff (hoofd marketing Leidse Schouwburg) neemt het stokje over. Wéér een hele goeie, erg blij mee.

Ik zelf ben gestopt als bestuurslid, maar blijf binnen Stadslab actief bij de projectgroep Singelpark. Ik heb zo'n twee jaar geleden het initiatief genomen voor het Singelpark en wil me nu volledig wijden aan het laten slagen van dit in Nederland unieke project.

Leuk om te zien dat Stadslab inmiddels zo'n gevestigde en gewaardeerde naam in de stad is geworden, en dat zo veel mensen betrokken zijn. Veel nieuwe gezichten weer bij deze editie, en dat ik mij voor moest stellen bij de mensen van de incheckbalie vond ik erg plezierig. Het Stadslab is van de stad geworden.

Geen opmerkingen: