maandag 8 november 2010

Vanavond: Aanpakkers op tv

Vanavond ben ik één van de twee 'aanpakkers' die centraal staan in het gelijknamige televisieprogramma van de NTR. Het begint om 19.25 uur op Nederland 2. Ik heb nog niets teruggezien, maar ik begreep dat onder andere het Huis van de Communicatie in Nieuwe Energie, de Meelfabriek en mijn plan voor Quartier Leyden aan bod komen. De serie gaat over mensen die niet klagen over problemen in de maatschappij, of kijken naar anderen, maar die zelf de handen uit de mouwen steken om hun wereld een beetje beter te maken.

De opnames waren een paar weken geleden. Het kan zijn dat één onderdeel uit het interview al achterhaald is. Eén wens die ik koesterde is vorige week in vervulling gegaan: het college van B&W van Leiden heeft besloten om een parkeergarage onder de Lammermarkt aan te leggen, zodat de auto's daar uit beeld verdwijnen - zie ook blogbericht van zaterdag.

Geen opmerkingen: