Al een maand of drie is mijn bureau, samen met de Spaanse artdirector Luis Mendo, bezig om een nieuw crossmediaal concept te helpen ontwikkelen voor vier regionale titels van HDC Media, waaronder het Leidsch Dagblad. Begin 2011 moeten daar de eerste resultaten van zichtbaar worden. Een ingewikkelde en daarom spannende klus. De eerste uitgangspunten waren snel bedacht: meer regiogericht, meer lezersgericht, meer crossmediaal, aantrekkelijkere vorm en inhoud, op compacter formaat. Maar dan? We komen zo langzamerhand op de eerste concrete uitwerkingen voor de krant. Mocht je nog wervelende ideeën hebben voor een vernieuwd Leidsch Dagblad inclusief website en 'merkextenties': nú is het goede moment om ze aan me door te geven.
O ja, dat artikel over dat hotel in de watertoren (foto): dat wordt waarschijnlijk geen hotel meer. De gemeente Leiden geeft 'm aan de hoogste bieder, de kijkdagen zijn net geweest. Wil je nog meedoen: de inschrijving sluit op 5 oktober.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten