![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiB14F1msplmId6lSzZf_KYoRQgJPvwY6sXtRtF2qkodtQrybg-NeupS17Vom-iwFWT-gahD6O9aPkyiEdrf1a0oXNVzmQhyphenhyphenGcb3tINH2aXXPa75JPUt-_b-pVBREhO6LJCxzc77ouDhKU/s320/nieuweenergie-gebouw_500x250.jpg)
De stichting Leiden Communicatiestad is druk bezig met de voorbereidingen. De contouren zijn al duidelijk: het wordt een interactief festival met lezingen, debatten, masterclasses, workshops, tentoonstelling, verhalen, theater, ontmoeting. Het programma wordt uiterst gevarieerd, van diepgravende theorie tot inspirerende praktijkcases. Over de speeches van Obama, de biografie van Jan Wolkers, de mediaheksenketel rondom Willem Holleeder in het LUMC, crisiscommunicatie, nieuwe journalistiek, communicatie met industrieel ontwerp, prijswinnende documentaires ontleed, persfotografie, interactieve beleidsvorming, retorica, bedrijfsjournalistiek, crossmedia, interculturele marketing. Te veel om op te noemen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten